ტრენინგის მე-7 დღე დავიწყეთ მე-6 დღიდან შეფასების მეთოდების შეხსენებით. გავეცანით მე-დრის მიზნებს:ერთმანეთისთვის მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომებისა და შეფასების მეთოდების გაცნობა; ლექცია ,,სწავლის სტილი და მრავალმხრივი ინტელექტი და ა. შ. ამის შემდეგ გავეცანით პროექტის მონაწილეების პროექტის წარდგენის პრეზენტაციას და დავურთეთ კომენტარები. გავეცანით, რას ასახავს მოსწავლის მიღწევის ძირითადი კრიტერიუმები,ახალი სეფასების შედგენისას რასდ განსაზღვრავს მასწავლებელი. შევიხსენეთ შეფასების სქემების სახეები: ანალიტიკური, ჰოლისტური, ზოგადი, კონკრეტული.რომ შეფასების სქემა უნდა იყოს სანდო, ვალიდური, გამჭვირვალე. გავეცანით შეფასების რუბრიკის ნიმუშებს.შეფასების რუბრიკების გვერდზე დავათვალიერეთ და გადმოვწერეთ ჩვენთვის სასურველი შეფასების რუბრიკები. მოდულ 6-ზე მუშაობისას გავეცანით აქტივობა 1-ლს: ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება. ვისაუბრეთ იმაზე, რომ როცა კლასში ყველა მოსწავლის საჭიროება გათვალისწინებულია, მათი დამოკიდებულებაც და ტესტირების შედეგებიც უკეთესია. გავეცანით დიფერენცირებუ
Comments
Post a Comment