ტნინგის მე-7 დღის რეფლექსია
ტრენინგის მე-7 დღე დავიწყეთ მე-6 დღიდან შეფასების მეთოდების შეხსენებით. გავეცანით მე-დრის მიზნებს:ერთმანეთისთვის მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომებისა და შეფასების მეთოდების გაცნობა; ლექცია ,,სწავლის სტილი და მრავალმხრივი ინტელექტი და ა. შ.
ამის შემდეგ გავეცანით პროექტის მონაწილეების პროექტის წარდგენის პრეზენტაციას და დავურთეთ კომენტარები. გავეცანით, რას ასახავს მოსწავლის მიღწევის ძირითადი კრიტერიუმები,ახალი სეფასების შედგენისას რასდ განსაზღვრავს მასწავლებელი. შევიხსენეთ შეფასების სქემების სახეები: ანალიტიკური, ჰოლისტური, ზოგადი, კონკრეტული.რომ შეფასების სქემა უნდა იყოს სანდო, ვალიდური, გამჭვირვალე.
გავეცანით შეფასების რუბრიკის ნიმუშებს.შეფასების რუბრიკების გვერდზე დავათვალიერეთ და გადმოვწერეთ ჩვენთვის სასურველი შეფასების რუბრიკები.
მოდულ 6-ზე მუშაობისას გავეცანით აქტივობა 1-ლს: ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება. ვისაუბრეთ იმაზე, რომ როცა კლასში ყველა მოსწავლის საჭიროება გათვალისწინებულია, მათი დამოკიდებულებაც და ტესტირების შედეგებიც უკეთესია.
გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ 4 დონეს:შინაარსი,პროცესი, პროდუქტი, სასწავლო გარემო.
გავეცანით პრეზენტაციას-ბლუმი/გარდნერი-მრავალმხრივი ინტელექტზე.
წავიკითხეთ კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე და შევავსეთ ის.
ვნახეთ პრეზენტაცია-სწავლის სტილი და მეთოდები.
გავეცანით აქტივობა 2-ს-თვითრეგულირების უნარის განვითარება მოსწავლეებში.
ვისაუბრეთ განმავითარებელი შეფასების ეფექტურობაზე: განმავითარებელი შეფასება ეფექტურია, თუ მოსწავლეებმა ზუსტად იციან, რა ისწავლეს; მოსწავლეები იღებენ რეგულარულ უკუკავშირს; მოსწავლეები მიმართავენ პროგრესის თვითშეფასებას; მასწავლებელი ინსტრუქციას აძლევს საფეხურებრივად.
ვიუვერის რესურსებიდან გავეცანით დიფერენციაციას, ასევე გავეცანით აქტ. 3-ს-მასალების მომზადება მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით.
პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერეთ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისთვის ,რა სახის დახმარება და ხელშეწყობა აქვთ მოსწავლეებს.
ბოლოს შევქმენით მოსწავლის დამხმარე შაბლონი და განვათავსეთ სასწავლო პროექტის დამხმარე პორთფოლიოში.
ასე, რომ ტრენინგის ყოველი დღე უფრო და უფრო დატვირთული და ნაყოპფიერია
მადლობა, კიდევ ერთხელ, ჩვენს ტრენერს.
ამის შემდეგ გავეცანით პროექტის მონაწილეების პროექტის წარდგენის პრეზენტაციას და დავურთეთ კომენტარები. გავეცანით, რას ასახავს მოსწავლის მიღწევის ძირითადი კრიტერიუმები,ახალი სეფასების შედგენისას რასდ განსაზღვრავს მასწავლებელი. შევიხსენეთ შეფასების სქემების სახეები: ანალიტიკური, ჰოლისტური, ზოგადი, კონკრეტული.რომ შეფასების სქემა უნდა იყოს სანდო, ვალიდური, გამჭვირვალე.
გავეცანით შეფასების რუბრიკის ნიმუშებს.შეფასების რუბრიკების გვერდზე დავათვალიერეთ და გადმოვწერეთ ჩვენთვის სასურველი შეფასების რუბრიკები.
მოდულ 6-ზე მუშაობისას გავეცანით აქტივობა 1-ლს: ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება. ვისაუბრეთ იმაზე, რომ როცა კლასში ყველა მოსწავლის საჭიროება გათვალისწინებულია, მათი დამოკიდებულებაც და ტესტირების შედეგებიც უკეთესია.
გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ 4 დონეს:შინაარსი,პროცესი, პროდუქტი, სასწავლო გარემო.
გავეცანით პრეზენტაციას-ბლუმი/გარდნერი-მრავალმხრივი ინტელექტზე.
წავიკითხეთ კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე და შევავსეთ ის.
ვნახეთ პრეზენტაცია-სწავლის სტილი და მეთოდები.
გავეცანით აქტივობა 2-ს-თვითრეგულირების უნარის განვითარება მოსწავლეებში.
ვისაუბრეთ განმავითარებელი შეფასების ეფექტურობაზე: განმავითარებელი შეფასება ეფექტურია, თუ მოსწავლეებმა ზუსტად იციან, რა ისწავლეს; მოსწავლეები იღებენ რეგულარულ უკუკავშირს; მოსწავლეები მიმართავენ პროგრესის თვითშეფასებას; მასწავლებელი ინსტრუქციას აძლევს საფეხურებრივად.
ვიუვერის რესურსებიდან გავეცანით დიფერენციაციას, ასევე გავეცანით აქტ. 3-ს-მასალების მომზადება მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით.
პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერეთ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისთვის ,რა სახის დახმარება და ხელშეწყობა აქვთ მოსწავლეებს.
ბოლოს შევქმენით მოსწავლის დამხმარე შაბლონი და განვათავსეთ სასწავლო პროექტის დამხმარე პორთფოლიოში.
ასე, რომ ტრენინგის ყოველი დღე უფრო და უფრო დატვირთული და ნაყოპფიერია
მადლობა, კიდევ ერთხელ, ჩვენს ტრენერს.
Comments
Post a Comment